Dzień SPA & Wellness na Targach WorldHotel 2011
Jak bezpiecznie prowadzić biznes SPA & Wellness i zwiększyć jego opłacalność w czasach kryzysu? W jaki sposób inwestować w obiekty pod SPA, by odnieść sukces? To tylko niektóre z zagadnień, które zostaną omówione podczas konferencji „SPA niejedno ma imię” organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie SPA & Wellness. Konferencja odbędzie się 7 października podczas „Dnia SPA & Wellness” na IV Międzynarodowych Targach Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi i konferencję jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na stronie www.worldhotel.pl/rejestracja.
Zmiany w zarządzie Sfinks Polska
Rada nadzorcza Sfinks Polska – właściciela sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – zatwierdziła zmiany w zarządzie spółki. Na czele Sfinksa ponownie stanął Sylwester Cacek, akcjonariusz i do niedawna członek rady nadzorczej. Dotychczasowa prezes spółki, Mariola Krawiec-Rzeszotek, objęła stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za rozwój i inwestycje. Do zarządu weszła także Dorota Cacek, która poprowadzi pion marketingu. We władzach spółki pozostają odpowiedzialny za sprzedaż Bogdan Bruczko, a także Jacek Woźniewicz, który nadzoruje obszar finansów.
Rusza Sphinx w Siedlcach
Sfinks Polska – właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera kolejny lokal pod szyldem Sphinx. Nowo uruchamiana restauracja znajduje się w Siedlcach przy ul. Rynkowej 24. Najnowszy Sphinx działa na zasadzie franczyzy i jest trzynastą restauracją otwieraną przez Sfinks Polska w tym roku.
Sphinx wraca do Konina
Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – po ponad półtorarocznej przerwie ponownie otwiera restaurację Sphinx w Koninie. Nowy lokal to pełnowymiarowa restauracja działająca w modelu franczyzowym. Jest to jednocześnie dwunasta restauracja otwarta przez Sfinks Polska w tym roku.
Chińskie tekstylia i odzież na China Expo Poland
Producenci i dystrybutorzy tekstyliów z Chin zaprezentują podczas Targów China Expo Poland 2011 bogaty wybór produktów, wśród których znajdą się m.in. wysokiej jakości tkaniny bawełniane, wiskoza, materiały z włóknem bambusowym, dzianiny Ponte Roma, tkaniny Modal, Viloft czy Tencel Sun. Do Polski przyjadą przedstawiciele chińskich przedsiębiorstw zajmujących się zarówno tkaniem, barwieniem i wykonywaniem nadruków na tkaninach. Na targach nie zabraknie również odzieży, w tym różnorodnych kolekcji strojów, wyrobów dziewiarskich czy z jedwabiu, jak również czapek, butów, toreb, walizek i innych modnych dodatków. W targach weźmie udział około 200 firm z wielu prowincji Chin. Wśród propozycji wystawców obok szerokiego wyboru tekstyliów i odzieży znajdą się m.in. oferty mebli, artykułów dekoracyjnych, AGD, rękodzieła, wyposażenia łazienek, artykułów budowlanych, akcesoriów samochodowych, ogrodniczych i narzędzi. Ponadto China Expo odwiedzą firmy zainteresowane inwestowaniem w Polsce. Targi China Expo Poland 2011 odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Aktywne Inteligentne Bariery Drogowe i Mostowe na Targach Infrastruktura
Rezultaty nowatorskiego projektu „Aktywne Inteligentne Bariery Drogowe i Mostowe” (AIBDiM) będą przedstawiać eksperci podczas konferencji Instytutu Badawczego Dróg i Mostów organizowanej na Targach Infrastruktura 2011. Projekt zakładał opracowanie i wdrożenie wyjątkowej konstrukcji w postaci aktywnej inteligentnej bariery, którą będzie można wykorzystać na mostach, w tunelach i punktach niebezpiecznych na drogach, by zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu. IX Międzynarodowe Targi Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Sfinks otworzył kolejnego WOOKa w Poznaniu
Sfinks Polska – właściciel restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otworzył w Poznaniu swój drugi lokal pod szyldem WOOK. Mieści się on w Starym Browarze przy ul. Półwiejskiej, gdzie od kilku lat działa już restauracja Sphinx. Dzięki nowemu otwarciu sieć WOOK, serwująca dania kuchni dalekowschodniej, liczy już dziewięć lokali.
Jak zarobić na biznesie hotelarskim?
Czy warto inwestować w biznes noclegowy? W jakiego typu obiekty inwestować swoje pieniądze? Czy lepiej działać pod własną marką, czy pod szyldem znanej sieci hotelowej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można uzyskać podczas bezpłatnej konferencji „Jak zarobić na biznesie hotelarskim?”, która odbędzie się 5 października - pierwszego dnia IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Podczas trzydniowych targów będzie można również wziąć udział w innych konferencjach poświęconych zagadnieniom istotnym dla branży oraz zapoznać się z aktualną ofertą produktów i usług dla rynku hotelarskiego. Targi WorldHotel 2011 zostaną zorganizowane w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na stronie www.worldhotel.pl/rejestracja.
Widzew i Deante z nową umową
RTS Widzew Łódź SA podpisał nową umowę z Deante, producentem artykułów wyposażenia kuchni i łazienek. W ramach oferowanych świadczeń Widzew będzie reklamować swojego sponsora m.in. na stadionie i oficjalnej stronie www. W zamian Deante zwiększy swoje zaangażowanie finansowe w łódzki klub i będzie wspierać budowę ośrodka Akademii Futbolu w Bratoszewicach.
Reusch zwiększa zaangażowanie w Widzewie
RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z marką Reusch, liderem w branży w zakresie opracowywania oraz sprzedaży rękawic i innego wyposażenia sportowego. Reusch obejmie indywidualnym kontraktem dwóch widzewskich bramkarzy: Macieja Mielcarza i Bartosza Kanieckiego. Będzie zaopatrywać klub nie tylko w rękawice, ale także w inne markowe akcesoria dla bramkarzy, w tym pianki, polówki, torby na rękawice, dresy treningowe czy bluzy reprezentacyjne.
Unikatowa koszulka Widzewa do zdobycia 28 lipca
Pierwsi kibice będą mogli założyć nową koszulkę meczową RTS Widzew Łódź już w dniu jej premiery na prezentacji drużyny, czyli 28 lipca - właśnie wtedy trafi ona do sprzedaży. Zaprojektowana na sezon 2011/2012 koszulka będzie kosztowała 100 zł. Tegoroczny model jest unikatowy w skali piłkarskiej ekstraklasy, ponieważ jedynie na widzewskiej koszulce znajdzie się dodatkowy napis. W miejscu, w którym inne drużyny mają tylko nazwę klubu, będzie widniało wymyślone przez jednego z kibiców hasło – Razem Tworzymy Siłę.
Nowy konkurs na najlepszą ofertę Targów Event 2011
Po raz pierwszy wystawcy Targów Event będą mogli wziąć udział w konkursie na najlepszą ofertę. Propozycje mogą być zgłaszane w pięciu kategoriach: produkty, usługi i technologie eventowe, atrakcje eventowe, obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i porządek. Na laureatów konkursu czeka m.in. logo „Najlepszy produkt Targów Event 2011” oraz atrakcyjne pakiety promocyjne. III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbędą się w dniach 5 i 6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.