Sfinks z zyskiem netto w wysokości 8,02 mln zł
Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, po trzech kwartałach, obejmujących okres od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r., osiągnęła jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 140,62 mln zł. Oznacza to wzrost o 8% wobec pierwszych trzech kwartałów 2015 r. Jednocześnie jednostkowy zysk netto w tym okresie wyniósł 8,02 mln zł, czyli zwiększył się o 87%. Ponadto, spółka odnotowała dodatni kapitał własny, tj. na poziomie 13,77 mln zł, podczas gdy po trzech kwartałach 2015 r. był on ujemny i wynosił (-)10,01 mln zł.
Sfinks „Liderem Rynku Spożywczego 2016”
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami gastronomicznymi Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, otrzymała nagrodę „Lider Rynku Spożywczego” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Wyróżnienie przyznano za budowę silnej i nowoczesnej sieci restauracji casual dining, ekspansję i potencjał do przejęć.
Restauracje Sphinx otulą smakiem napojów w chłodniejsze dni
Restauracje Sphinx, zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły nowe napoje na jesień w ramach oferty „Otulamy smakiem”. Klienci do wyboru mają dwie propozycje herbat: Zieloną Rozgrzewającą, Malinową Rozgrzewającą oraz kawę Piernikowa Latte. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx. Przystępując do programu „Aperitif” na każdy napój przysługuje 40-procentowy rabat.
Jesienno-zimowe nowości w restauracjach Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła do oferty nowości na miesiące jesienno-zimowe. Nowa wkładka do menu to sześć dań inspirowanych sezonowymi smakami, m.in. dyni, buraka, żurawiny i sera góralskiego, a także dwa napoje. Nowości dostępne są we wszystkich restauracjach Sphinx do 23 stycznia 2017 r.
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa sieci restauracji Sphinx
Restauracje Sphinx, sieć gastronomiczna zarządzana przez Sfinks Polska, wystartowały z kampanią reklamową „Mamy ten smak!”. Spoty promujące restauracje Sphinx i ich ofertę dla klientów emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz w sieci kin Multikino.
Pierwsza restauracja znanej sieci gastronomicznej w Bydgoszczy
W Bydgoszczy pojawiła się nowa restauracja ogólnopolskiej sieci Chłopskie Jadło. To pierwszy lokal tej popularnej marki restauracyjnej w tym mieście, jak i w całym województwie kujawsko-pomorskim. Restauracja znajduje się w samym sercu Starego Miasta przy ul. Mostowej 3.
„Przepis na jesień” w restauracjach Chłopskie Jadło
Pęczak z grzybami, karkówka w sosie grzybowym i policzki wołowe serwowane z buraczkami – to przykłady aromatycznych potraw z nowej propozycji „Przepis na jesień”, jakie czekają na klientów w restauracjach Chłopskie Jadło. W najnowszej ofercie pojawiło się łącznie 5 dań opartych na sezonowych produktach takich jak podgrzybki czy buraki. Jesiennych smaków można spróbować we wszystkich restauracjach Chłopskie Jadło do 21 listopada.
Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK partnerami programu lojalnościowego Karty Kredytowej Citibank World MasterCard
Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK – sieci restauracji należące do Sfinks Polska, dołączyły w roli partnerów do programu dla posiadaczy karty kredytowej Citibank World MasterCard. Jego uczestnicy będą mogli wymieniać zgromadzone punkty na bony do restauracji bądź otrzymać bezpłatnie wybrany deser, kawę lub herbatę. Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK są jedynymi partnerami programu z branży gastronomicznej.