Rebranding sieci Chłopskie Jadło
Sieć restauracji Chłopskie Jadło, zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadza nowe logo, modernizuje wystrój lokali, zmienia kartę dań i stronę internetową. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji jest kurka oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W nowym menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej serwowane w lżejszym wydaniu. Nowa karta dań od 24 maja br. obowiązuje we wszystkich restauracjach należących do sieci. Pełna zmiana wizualizacji zakończy się w czerwcu.
Restauracje WOOK z nową stroną www
Sieć restauracji WOOK - oferująca dania kuchni azjatyckiej, zarządzana przez Sfinks Polska - uruchomiła nową stronę internetową. Dzięki wprowadzonym unowocześnieniom i zmianom wizualnym ulepszona została funkcjonalność strony www.wook.pl. Nowa witryna umożliwia internautom intuicyjną obsługę, a także ułatwia wybór potraw i lokali oraz poznanie aktualnych promocji obowiązujących w restauracjach.
Sfinks poprawia rentowność w I kwartale 2012 r.
Grupa Kapitałowa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w I kwartale 2012 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 41,01 mln zł, co oznacza poziom zbliżony do I kwartału ubiegłego roku kiedy zanotowano 41,02 mln zł obrotów. Pierwsze trzy miesiące 2012 r. to także dalsza poprawa rentowności sieci restauracji. W tym okresie zysk brutto na sprzedaży wzrósł o ponad 60%, tj. do 3,7 mln zł w stosunku do 2,3 mln zł wypracowanych w analogicznym okresie 2011 r.
Restauracje Sphinx i WOOK z promocją Somersby
W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna z apple beer drink, czyli piwnym napojem jabłkowym Carlsberga – Somersby. Od 12 maja klienci tych restauracji, którzy zamówią z menu danie główne np. shoarmę, stek, czy kaczkę otrzymają w gratisie butelkę Somersby 0,4 l. Promocja będzie prowadzona we wszystkich lokalach Sphinx oraz WOOK i potrwa do wyczerpania zapasów.
Sfinks rozpoczął współpracę ze Stock Polska
Sfinks Polska – spółka zarządzająca restauracjami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – podpisała umowę o współpracy ze Stock Polska w zakresie zaopatrywania sieci w alkohole mocne. Dodatkowo Stock przygotował dla restauracji Sphinx i WOOK specjalną ofertę drinków, zebraną w karty stanowiące załącznik do menu głównego. Umowa została zawarta na rok.
Rusza telewizyjna kampania restauracji Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową. Spot emitowany w 41 kanałach będzie promował markę Sphinx i zachęcał do spróbowania shoarmy, kultowego dania restauracji. Organizowana przez Sphinx przy współpracy z Pepsi kampania potrwa od 13 do 29 kwietnia.
Wiosenna oferta w sieci Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, wprowadza promocję „Wiosna smaków”. W ramach tej oferty w menu znalazły się dwa nowe zestawy - sandacz z sosem holenderskim i stek ze schabu z rosti - które wraz z napojem kosztują 29,90 zł. Promocja obowiązuje w całej sieci Sphinx do końca kwietnia.
Sfinks otwiera nową restaurację w Łodzi
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otwiera 1 marca nową restaurację Sphinx w Łodzi. Lokal prowadzony na zasadzie franczyzy jest już siódmą restauracją sieci Sphinx w tym mieście. Jednocześnie jest to pierwszy lokal uruchomiony w tym roku przez Sfinks Polska.