Wybierając miejsce na posiłek poza domem 37% polskich rodziców bierze pod uwagę to, czy lokal posiada atrakcyjną ofertę dla najmłodszych - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS Polska na rzecz Sfinks Polska. Jednocześnie jak pokazują badania wśród klientów restauracji Sphinx, 83% osób posiadających dzieci deklaruje, że jest zadowolonych z oferty dań dla najmłodszych dostępnych w tej sieci restauracji. Z myślą o satysfakcji maluchów i ich opiekunów Sphinx ma w ofercie specjalne Kids Menu, które tuż przed zbliżającym się Dniem Dziecka pojawi się w nowej odsłonie. Nowe menu będzie dostępne we wszystkich restauracjach od 30 maja br.

Sieć restauracji Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska, otworzyła nowy lokal - tym razem w Poznaniu. Restauracja o łącznej powierzchni blisko 1200 metrów kw. jest aktualnie największym lokalem należącym do sieci Chłopskie Jadło w Polsce. Mieści się ona w centrum miasta przy ul. Fredry 12 i prowadzona jest w systemie operatorskim. Obecnie jest to druga restauracja Chłopskie Jadło działająca w stolicy Wielkopolski i jej okolicach.

Sfinks Polska, do której należą sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, wygenerowała w I kwartale 2015 roku jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 42,7 mln zł, co oznacza wzrost o 3,9 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014. Jednocześnie o 47% spółka zwiększyła zysk brutto na sprzedaży - z 5,8 mln zł w I kwartale 2014 r. do 8,5 mln zł w I kwartale 2015 r. Po raz kolejny Sfinks odnotował także jednostkowy zysk netto - w okresie od stycznia do marca br. osiągnął on wartość 1,1 mln zł, podczas gdy I kwartał 2014 roku Sfinks zakończył jeszcze ze stratą w wysokości 33 tys. zł. Podwoiła się też EBITDA spółki, która w I kwartale br. wyniosła 6,3 mln zł w porównaniu do 3,2 mln zł uzyskanych przed rokiem.

Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, przedstawiają kolejną odsłonę „Gwiazd Sezonu” i Gości Specjalnych. W nowej ofercie znalazły się m.in. dania przygotowane w oparciu o sezonowe warzywa, w tym krem szpinakowy, sandacz ze szparagami i sałata Sphinxa, a także karkówka miodowo-musztardowa. Gośćmi specjalnymi zostały natomiast trzy steki: „Stek Hereford”, „Stek Oko rozbratla” i „Stek z Polędwicy z sosem z whiskey”. Dodatkowo restauracje Sphinx zapraszają na „Letnią fiestę na planie”, czyli orzeźwiające napoje i koktajle na bazie win. Z najnowszych propozycji można skorzystać w restauracjach Sphinx do 16 czerwca br.

Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadzają nową kartę lunchową. W ramach najnowszej propozycji na lunch klienci mają do wyboru kilka dań głównych w dwóch różnych wariantach cenowych. Ponadto, do każdej potrawy można domówić zupę w promocyjnej cenie, a także kawę na wynos, która pojawiła się po raz pierwszy w ofercie Sphinx. Nowe Lunch Menu dostępne jest w lokalach Sphinx w całej Polsce od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-14:30 z wyłączeniem dni świątecznych.

„Figa z makiem”, „Kawa po wiedeńsku”, „Banana espresso” i „Irish dream” – to aromatyczne kawowe propozycje na bazie nowej mieszanki Julius Meinl, jakie na wiosnę pojawiły się w restauracjach Sphinx w ramach sezonowej oferty „Zapachniało kawą”. Będzie można ich spróbować we wszystkich lokalach sieci w Polsce od 10 kwietnia br.

Popularna sieć restauracji Sphinx z okazji 20-lecia wprowadza urodzinową ofertę słodkich zestawów pod hasłem „Świętuj z nami!”. Nowa propozycja obejmuje dwa rodzaje deserów serwowanych z napojami, czyli lodową „Malinową Pokusę” z kawą cappuccino oraz crème brûlée z kieliszkiem wina bądź cydrem do wyboru. Oba zestawy dostępne są w promocyjnej cenie 14,99 zł. Dodatkowo w prezencie do zestawu klienci otrzymają urodzinową czekoladkę. Nowa oferta zestawów obowiązuje we wszystkich lokalach sieci Sphinx do 31 maja.

Krem szpinakowy, sandacz wiosenny, stek z polędwicy, śledź kresowy oraz szaszłyki po polsku – to najnowsze propozycje sieci restauracji Chłopskie Jadło w ramach wiosennej oferty „Szef kuchni poleca”. Pięć sezonowych dań będzie serwowanych w lokalach Chłopskie Jadło do 14 maja.